amerika-wa-ny.reismee.nl

Nog een paar dagen ...

Op zaterdag 21 juli 2018 vertrekken we weer richting Amerika, dit keer met 6 personen. We gaan met ons hele gezin een week naar Washington en New York voor ons 25-jarig huwelijk. Manon en Nick blijven een week langer, zij gaan ook Boston nog bezoeken.

De esta's zijn geregeld, de planning is ver rond, hotels zijn geboekt. Nog 2 dagen werken en de koffers inpakken en dan zijn we klaar om te vertrekken.

Marianne Rombouts

Hallo Nicole en Walter,
Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk en wat een leuk initiatief om met jullie gezin deze reis naar Amerika te maken.
Wij wensen jullie veel plezier en vinden het erg leuk, om via dit reisblog, met jullie mee op 'reis' te mogen! Vriendelijke groet, Jos en Marianne

Walter Graafmans

Dank je wel voor jullie berichtje. Leuk dat jullie met ons mee "reizen". Op die manier leren jullie ons al een beetje kennen. Anouk zal Frank ook zeker wel op de hoogte houden via de app.